OS/2 a eComstation : os/2.cz Fórum
Fórum o OS/2 a eComstationu
os2.cz Forum
Chlazení v notebooku
Autor: Hulka (IP zalogováno)
Datum: 11 November, 2009 10:23

Zdravím. Rozhodl jsem se vyzkoušet eComstation 2.0 Silver edition RC7. Předchozí zkušenosti nemám žádne (jsem začátečník). Můj první problém nastal již při samotné instalaci systému kdy při téměř horké klávesnici z procesoru větráček stojí. Skokově se roztočí na maximum při dosažení kritických (odhaduji) teplot procesoru. Můj notebook je HP 6730s s chipsetem a procesorem od Intelu: Procesor: Pentium Dual Core T3400 2.16GHz Chipset: Mobile Intel PM45 Express Chipset. Vyhledat na internetu se mi podařilo toto: [svn.netlabs.org] kde doporučují přejít z SMP do UNI modu. To jsem již zkoušel měnit při bootu instalace ale bez výsledku. Možná že by pomohla instalace nového ACPI subsystému ale nevim jak na to. Nepotkal jste se někdo s podobným problémem? Děkuji za každou radu!

Re: Chlazení v notebooku
Autor: lcerny (IP zalogováno)
Datum: 11 November, 2009 11:34

Aktualizace ACPI je od RC7 tusim jedina a moc toho nemeni. Takze bych naopak zkusil ACPI pri bootu z instalacniho CD vypnout uplne.

Po startu z CD se prepnete do v uvodnim menu a zvolte Boot with own options (ci jak se to presne jmenuje). Na cca. druhe obrazovce je mozno ACPI uplne vypnout.

Ve vychozim stavu je ACPI zapnuto. Moje domnenka je takova, ze pokud acpi nebude, nebude ani notebooku nikdo nevhodne urcovat zapnuti/vypnuti ventilatoru.

Mimochodem, co udela NB nastartovany z CD, ale cekajici v uvodnim menu na volbu bootovani z CD eCS nebo z disku ? Pokud i v tomto okamziku bude blbnout chlazeni, neni to vina eComstation  smiling smiley

------------
Jabber: lcerny@jabbim.cz
Web: [www.lcerny.cz]

Autor: Radek (IP zalogováno)
Datum: 11 November, 2009 12:47

Celá reinstalace není nutná, vykomentujte (napište REM před) PSD=ACPI.PSD a před BASEDEV=APM.ADD do CONFIG.SYSu. Restartujte.